ursäkta mig

Men vad hände med sommarvärmen?

Eller ja, just nu gör det mig ingeting egentligen, men den får gärna dyka upp till nästa helg när jag far mot Uppsala/Stockholm :)

Och sen får den gärna dyka upp till vecka 32 igen då jag har min andra semestervecka!

Nej, nå mer intressant har jag inte just nu :P
Mina dagar består av att jobba kväll, kväll, kväll, sova, sova, sova och gymma :)

Men nästa vecka får jag vara ledig både tisdag och fre-sön.
Så på tisdag bär det av till kuppan med Evisen.

Eller ja, en rolig sak, jag har tappat två byxstorlekar, så jeansen jag köpte i sågmyra för kanske två veckor sen är alldeles för stora nu, det firade jag med att åka upp till stan imorse och köpa mig ett par snygga chinos :) Har aldrig kunnat haft chinos förout, har bara sett ut som stoppade korvar med mina ben, men nu så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0