Må bättre

Efter några avsnitt av Sunes jul (förövrigt bästa julkalendern) så drar jag mig iväg till gymmet ännu en dag, bara tredje passet denna vecka så känns ju jäkligt lite, men två dagar kvar på denna vecka :)

Hällt i mig en celsius också nu till frullen, mango persika, helt okej även om jag föredrar apelsin, köpt mig en vilda bär också, men den provsmakas imorrn.

Nej nu glider jag till mitt kära Må bättre så man kan med gott samvete ställa sig på den helvtiska vågen hos Madde på tisdag (ångest javisst!)

Sen blir det fullt upp innan jobbet.
Ja visst såg ni rätt, jobb.. Min lediga dag blev en arbetsdag, så istället för att jobba 9 dagar blev det 15, tur jag är långledig över jul och nyår, nyår som förövrigt kommer spenderas i Sälen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0