Skallebank

Var lite schysst och hoppade in och jobbade extra idag, det blev man ju straffad för direkt.
Gick åt skogen på jobbet, känns inte bra än, jag undrar när det ska gå över egentligen, den dagen man kan gå ner till Shell utan att behöva fundera.
Skallebank fick jag en timme efter jag börjat jobbat, sån där ordentligt så det bara snurra i huvudet, såna tycker vi inte om!

Så inge kräftskiva för mig idag, köpt mig en liten godispåse (jag som inte ens tycker om godis) och parkrade mig i soffan, sovit en liten stund och nu ligger jag och snekikar på Family Guy maratonet på kanal 6.

Måste köpa mig lite nya böcker snart, bibblan är ett måste också, går ju inte ett få tag i tredjedelen av Valhalla, dumt.

Nej nu ska jag ta mig en dumle och krypa ner lite längre under täcket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0