Ett steg fram två steg bakåt?

Spelar ingen roll vad jag gör just nu, för just nu känner jag miga lika stor som en valross och magen står 3 meter åt alla håll.
Usch och blä, inte blev det bättre av vågen pekar uppåt igen. Nej blää :P

Varit på gymmet idag iaf, skönt var det, om det ändå kunde gå nedåt nuuuu.
Hann även med en vända till bibblan efter jobbet och lånade mig "Saga från Valhalla" tredje boken i serien av Johanne Hildebrandt, älskar dom böckerna, men har bara ettan och tvåan.
Blev även sväng till Willys och plötsligt satt jag med ny hårfärg i håret, hmm hur gick detta till?

Jobbet var slappt idag, tur det med tanke på vilken virrpanna jag varit idag, övertrött så det hette duga på grund av jag inte sovit något inatt, men gick det att somna?  Neeeej, var väl klart de, är väl inne i en sömnlös period igen, tröligt, men går förhoppningsvis snart över.

Hmm jag undrar hur håret blev, fortfarande blött, aja det visar sig imorrn, nu är det äntligen utborstat iaf ;)

Nej, kika klart på Family Guy sen hoppa i säng med boken så det blir en ganska tidig kväll, blir ju upp till gymmet imorrn igen, älskar det stället :)

En annan sak jag tänkt på, nu är det shoppingstopp, jag skulle välja sätta det till november, men åker ju till Turkiet i oktober och ska ju shoppa då. 
Så shoppingstopp fram till 8e oktober, mat får handlas och bensin till bilen, men sen är det stopp, finito.
Ska bli intressant att se, men jag tror nog det går bra, kruxet kanske blir nu i september när jag åker till Sthlm, men är ju inga planer på att shoppa så det funkar.

Nej, snart sängen, jag hör hur det kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0