För jag blev just utmanad

Av ingen mindre än Sara, som utmanade mig att lista 8 saker ni inte visste om mig. 

Hmm ja då gör vi ett försök!

1. Jag lägger fruktansvärt onödiga saker på minnet, t ex repliker i nån dålig reklam, saker jag i läst i tidningen eller att Mia bad mig komma ihåg att hon skulle köpa öronproppar och en ettan lös när hon skulle på kryssning fr snart 1½ år sen

2. Sommartid tar det mig en dag att läsa ut en bok på ca 300 sidor även om jag inte läser konstant

3. Jag är fruktansvärt flygrädd, men trots det så flyger jag för att jag vill kunna ta mig nånstans

4. Jag vill bo och jobba i nått annat land än Sverige, varav en dröm är faktiskt reseledare

5. Om jag är trött så snarkar jag i vaket tillstånd fast det märke jag inte själv att jag gör

6. Jag skulle vilja måla mer och skapa mer än vad jag gör

7. När jag blir arg vill jag allt som oftast smälla in datorn, telefonen eller näven i väggen. Som tur är kan jag behäska mig och inse att jag och min plånbok tar mer skada än väggen

8. Jag använder inte alltid stora bokstäver i början på en mening, utan jag gör det när jag kommer ihåg det.

Jag passar vidare utmaningen till Linnea, Eve, Emelie och Lousie :)

Kommentarer
Postat av: linnea

Schyst utmaning, den fixar jag.

2011-04-18 @ 17:37:20
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0