kyla

Igår fick jag en lön, imorrn får jag en till, pengarna bara rasar in :) Skönt, för det behövs, och försöker lägga undan så mycket som möjligt just nu.
Den här månaden blir det att hoppa in lite mer i kiosken då en reser bort, pappa ska på möte och lite sånt samt resa bort. Det enda som kommer bli jobbigt är att jag har fått en massa dubbelskift, att jag jobbar på fm-passet och em-passet, men man får tänka på pengarna :)

Nyss varit och smakat på mammas pepparkakasdeg, mumma, blir fina fisken på lördag när vi ska baka:)

Läste nyss ut boken Julfritt, en sjujäkla härlig bok och film med för den delen :) Och den sprider sån julstämning också :)

Nej nu ska jag glo klart på Förhäxad, sen dra på lite färg i ansiktet så man inte ser helt dö ut innan man knallar ner till tjorren.


Kommentarer
Postat av: ELIN

svar; haha där ser man vad man gör haha :D

2010-11-24 @ 17:43:01
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0