Svea

Ååååh, man sk ainte gå in på Svea´s hemsida och kolla kollektionen för våren 2011..
Villhavillhavillhavillha!

Så gick in på junkyard och zoovillage och kika litre med, nelly kan man ju nästan förkasta på en gång, dom har så lite, men dom andra två, ååh, himmelriket!

Ska fortsätta kika lite sen och se om man kanske, kaaaanske, kan beställla något litet iaf :) på nelly har ju ju lite nelly pengar och på junkyard är jag ju en sån bra kund så har ju lite rabatt där med :) me like it!

Älskar Sveas kläder, det står Emelie överallt på dom, älskar dom, verkligen min stil :)

Synd bara att man inte får nå pengar den här månaden, eller tur kanske man ska säga?
Vet ju lite av vad feblönen ska gå till nu iaf ;)

Nej nu måste jag fortsätta glutta lite på min fönstershopping här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0