Dan för dopparedan

Nyss kurat ner mig i sängen efter att ha spelat lite bingolotto :) Är nästan lite sugen på att spela lite igen nästa vecka på miljonbingon, hmm, får se vad karln i huset tycker och tänker om den idén :)

Nej nu tror jag att jag ska försöka sova snart, kan tänka mig att jag blir väckt runt 6-7 imorrn bitti :)
Och sen blir det fullt hålligång heeeeeela dagen, vilket börjar med;
* Julfrulle och öppning av paket från strumpan över spisen
*Hem till pappa och hämta paket runt 9-9.10
*Iväg till syster m. familj i Gustafs för att lämna paket till lilleman
*Tillbaka hem igen nån gång, bara vi är hemma till 13 för då är det mat (äntligen denna julmat!)

Sen små barn, får vi se när tomten dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0