tjugosjätte mars tvåtusentolv

Ja jag vet att det varit tyst i över en månad, men det har varit mycket flytt åt både mig och farmor o farfar, träning, sjukdom och jobb, så tycker inte att jag haft nått värt att skriva :P

 Precis käkat, så nu ligger jag i paltkoma här i soffan, tvättmaskinen rullar för fullt och jag funderar vidare på hur jag ska göra ute på verandan. Städat undan och slängt alla tomma kartonger som stått där ute nu, men ska ställa ut korgstolen för stunden iaf och det lilla röda bordet, blir nog bra :)

 Jobbar fm hela denna vecka, guda skönt efter dessa två kaotiska veckor men så sjukt mycket folk varje dag, men men, klirrar ju fint i kassan iaf :)

Ska snart ta tag i disken här hemma, den diskar ju tyvärr inte sig själv!

Sen är det dags att fundera ut över vad jag ska baka, en annan bli ju 23 på torsdag :P Sen ska jag nog även ut till Nisses och köpa lite tyg, ska göra mig en urtjusig tavla och ha i hallen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0