Händelserik dag

Efter en lång och händelserik dag är det äntligen läggdags (ja jag har svårt att lägga mig i tid), och skönt ska det bli! Sov något så ruggigt dåligt inatt, hoppas på bättre sömn inatt :)

Har idag iaf hunnit med att jobba fm, dusch, uppsminkning, snabb sväng till Nisses för att köpa grejer till tavlan, orkade aldrig snickra ihop den idag så får bli imorrn.
Iväg till bergströms och bytte om för modevisning, nej jag kollade inte, jag gick och visade upp kläder! Tre olika outfits, herregud säger jag bara :p men kom hem med en tröja jag ska fundera över iaf, snygg är den, men dyyyyr, där av tvekan :p

Nej mot min sköna men alldeles för tomma säng! Tur påskhelgen är här snart iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0