Lika hög frånvaro här som på gymmet

Sorgligt men sant.

Men idag gjorde jag första besöket på gymmet på en månad och tränade, kort, men skönt, och jag gick dit.
Imorgon kör jag igen, och då blir det hela programmet för den dagen!

Har iaf renoverat klart hela lägenheten, sovrum, vardagsrum och kök, och gud vad skönt det är!

Tycker jag inte gjort nått annat än sovit, renoverat, jobbat, renoverat.
Men nu är det äntligen klart, lite smådetaljer klart, så som att renskinnet ska upp på väggen, det ska inhandlas lite hyllor och ett skåp, samt ett skrivbord och en ny matta :)

Men jäklar vad bra det har blivit, och jag är så stolt över hur jag kämpat med detta!

Men nu är det dags att komma tillbaka på banan igen och köra hårt på gymmet, för nu är semestern bokad.
Vecka 41 och 42 skall spenderas i Thailand, så den 8 oktober flyger jag och en kompis till Bankok för att sen tåga vidare, ska bli så skönt.
Måste bara ordna ett nyss pass då mitt gick ut i Mars :P
Men det har fått varit med på många resor det lilla passet :)

Kommit fram till att London hinns ju inte med iår (iaf hunnit med Idre ett par dagar nu i sommar) så det och Grekland får bli nästa år :)

Nej nu är det snart läggdags!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

ChillNorway, vet att bland annat Creative Lounge har :D



Kram

2012-08-01 @ 08:28:15
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0