Hemkommen

Yes hemma från jobbet, nu innan gymmet och allt sådant tar jag Evisen en tur till staden, lär kika på en mp3 eller nått att ha med till gymmet, nån sån här billig slit och släng sak.
Orkar inte med att släpa med på telefonen, bara för att lyssna på musik, har den hellre i skåpet, brukar iaf sluta med att den ligger bredvid flaskan och schemat iaf oanvänd.

Jaha kör en 13 dagars på jobbet nu, liten miss av mig, men jobbat så lite under dec så är väl behövligt, men lite tråkigt att jobba om folk hela tiden. Nåja, är ju inte bara kvällspass hela tiden och det är skönt, lite prickade man in :) men sen fram emot fredagen den 27e, lediga dagen :) och sen första helgen i feb blir det ledigt :)

Förra tisdagen gjorde jag sista besöket hos Madde iaf(kostrådgivare och pt) och det har gått bra :) ska köra på själv ett tag nu vad gällande kosten och tror det kommer gå bra. Får se till att inte slappa till mig själv nu bara för att kg inte går till henne varannan vecka och väger/mäter, blir ett prov i sig. Men känner att motivationen är på topp och vill man, ja då klarar man fan i mig det med! Som en kommentar i tidigare inlägget "kämpa på!" :) så skönt med såna peppande kommentarer!

Ska skriva in en lista senare ikväll med mina mål och planer för 2012 :) inte bara gällande träning, men träning, resor, livet, saker jag vill! Och tänk vad kul att kunna kryssa för och tänka att jag gjort det jag velat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0