Bättre sen än aldrig; The List

Jag vet att jag skulle ha skrivit in listan för två dagar sen, men jag har varken haft tid eller ork till att sätta mig och skriva, ibland tar det det emot, är ju knappt nå folk som läser iaf så :P

Har iaf hunnit iväg till VC/barnmorska och gjort ett cellprov, får svar om ett par veckor, varit på gymmet och kört ett skönt konditionspass, lunchat med mig själv och hängt tvätt. Inväntar att andra tvätten ska bli klar så jag kan hänga den med, funderar på att ta ett danspass med snabeldraken också nu innan jobbet.

Nåja här kommer listan med mina mål och vad jag skulle vilja göra innan året är slut :) 


♥ Nå min målvikt och komma i mina gamla favoritjeans
♥ Flytta till ny lägenhet
Måla mera, minst en bild i månad (januaribilden är redan inramad och står på tavellisten)
♥ Våga mera färg i bilderna
♥ Investera i ett skrivbord och en skrivare
Ny gaddning 
London
♥ Thailand
Köra gärner på gymmet 
(
mycket slarv denna vecka och föregående, men i övrigt är jag där 5 ggr/v och tycker det är lika skönt varje gång)
Kryssning med Eve 
 

Detta är inte omöjliga mål, måla kan jag, gäller bara att ta sig tid, har redan två idéer jag vill genomföra och jag tror kommer bli bra.
Vikten, ja det går ju åt rätt håll och fortsätter jag bara kämpa och köra som jag gör nu så kommer det gå bra, till min födelsedag har jag ett delmål och det är -5 kg, det är två månader dit, det borde gå?
Skrivbordet har jag redan spanat in på Ikea, ska köpa den sen när jag flyttat och fått lite mer plats, ska skönt att få en ordentlig arbetsplats, den åker in i sovrummet sen, blir kanonbra :)
Resorna är det jag vill och kryssningen har jag Eve redan pratat om, bara inte bokat nån än :P Och Thailand har jag och Jennifer pratat om och då blir det i vinter :)

Ja nej flytten som sagt, bara väntar på att få höra, men annars blir den väl i mars, även om jag vill nu :) Skönt att byta lägenhet och att den nya är större och jag äger då jag köpt den, fint de :) 

Nu en dans med snabeldraken nu, finns ju en viss risk att jag får efterlängtat besök imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0