3 veckors frånvaro

Gå nu in på tredje veckan med frånvaro från gymmet, vilket inte alls är kul för jag blir att ligga efter med mina mål. Som tur är har det inte ökat något spec på vågen, utan det är nått hekto hit eller dit, vilket det även pendlar när jag tränar. Dock tråkigt att det varit nått plus på måttbandet, inte mycket men att få tillbaka en förlorad cm är inte kul!

Men just nu krånglar halsen fortfarande, det gör inte ont men den är raspig och så har jag en torrhosta som är så dryg.
Och går jag till gymmet och kör är jag rädd att jag blir sängliggandes och att det bryter ut alldeles, och det varken vill jag eller har tid och råd med!

Får se vad jag ska göra idag, redan uttråkad och har egentligen inte klivit upp ur sängen än :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0