ja här har det inte hänt mycket

Ja här har det inte hänt mycket, men har inte hänt så mycket i livet heller.
Jobb jobb jobb, ungefär, har kört en två veckors igen nu, tog extra nu under lediga helgen så på tisdag är nästa lediga dag. 
Men det är skönt att jobba, har inget bättre för mig :)

Idah blev det gymmet iaf, cyklade dit med Kini, varit hemma hos mamma två vändor, plockat in all ren tvätt i garderoberna och kommit underfund med att en vacker dag ska jag ta tag i det med att stryka och städa iordning det som ligger där inne.

Hämtade ut ett paket idag också, kinis nya skor och min snajsiga röda skorta, så skön så :) Lär köpa mig lite fler skjortor.

Har även lagt ett bud på en kameraväska på tradera, så jag kan ut och flänga med kameran igen :)

Nej, nu blir det väl dags att tagga till för jobbet, håller tummarna för en lika skön kväll som igår

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aa visst är den :) Den är nog lite redigerad med färgerna ja, men tycker ändå att den är klockren:)



Ha en fin helg! :)

2011-05-13 @ 20:00:34
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0