Jeha här har det inte hänt mycket

Nehej här har det inte hänt mycket, varit fullt upp.

Har hunnit hänt lite grejer på den lilla stund det varit dåligt med uppdatering här, som t ex;

* jag har hunnit fylla 22
* har börjat komma iordning i lägenheten och kommit att älska min halvfärdiga tavelvägg i vardagsrummet
* kini och jag drog till örebro och gick på ikea
* min söta systerson har fyllt 1 år (idag)
*jag har gått ner x antal kilon och kommit i byxor som jag inte kunnat haft på över 1½ år (mer ska det bli)
*är med och tävlar om en thailandsresa på gymmet
*blivit brunett :)
 
ja, det är lite saker som hänt :)

Har precis kommit hem efter att ha varit och hämtat en tvätt hos mamma och hängt upp den här hemma, har ju ingen tvättmaskin här så då får man åka hem till lilla mamma och fixa.

Fick hem deklarationspapperna idag också, noooot funny, fick reda på att jag ska betala tillbaka i år igen, fy vad less jag blir, trots att jag jobbar så jäkligt mycket som jag gör så känns det inte som det blir nå pengar iaf, dom ryker på en gång :P Men men, jag ska ha en utomlandsresa iår med så det ska gå! Och fortsätter jag jobba som jag gör nu så ska jag väl få ihop nån liten slant iaf ;)

Nu kör jag en 11 dagars med två dubbelpass, fiiiiiiint ;)

Kommentarer
Postat av: Pierre

Tavelväggar kan vara fantastiskt fina!

2011-04-03 @ 23:35:30
Postat av: linnea

klart som fan bruden ska utomlands, med virrpannan iår igen eller hur? :D

2011-04-09 @ 18:07:02
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0