Inatt är det jag som sover på soffan

Idag har varit en fullspäckad dag, skönt så här andra dagen på semestern :)
Lär ju ha nått att göra så jag inte klättrar på väggarna.

Gick upp vid 8 imorse, vid 9 snåret drog jag iväg till Syrran med familj för att vi skulle åka till Lager 157 för lite shopping.
Så blev lite mys hemma vid dom innan vi åkte, det är full fart på lillprinsen just nu <3

Kom iväg vid 11, och denna gång hade dom faktiskt lite saker, men i vanlig ordning bara för att man hittar så har man inga pengar (imorrn är det lön iaf). Men men, blev ett par psn jeans och sen ett par skor inne på scorett outlet, skitsnygga bruna kilklackar!
Var in på calimera och bubbleroom också, och calimera, ja där hade man ju kunnat handla en hel del.
Hade velat in på Stil och Trend, men en annan gång :) 
Sen bar det iväg till Falun, var in på Village och kikade, farlig affär säger jag, bara en massa skoj. 
Kikade runt i Falun stad och konstaterade att ja, det var väldigt längesen jag var där. 

Sen bar det av hem, hem till mor lilla och hämta lite melon, yummie! 
Hem och slipa spacklet jag dona med igår, nu har jag lite mer än en vägg kvar att måla och det känns bra, sen är allt grundat och klart och jag får börja måla på riktigt. 
Skönt det ska bli, känner redan nu att fy sjutton vad skönt det ska bli att få flytta in i sovrummet, är inte så överdrivet förtjust i att sova på soffan inne i vardagsrummet, dom få gånger det händer är det väl accepterat, som typ när D sover över och snarkar som en hel jävla sågfabrik, men när jag vet att sängen står tom, njae. 

Men men, helt färdig, och imorrn bär det iväg och köpa lite mer färg möjligen, kanske Ikea också, får se, så här skall det nu försökas sova! 

Natti natt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0