En födelsedag i förskott och en i efterskott

Idag firade vi min pappa som fyller år imorrn, så var dit och fick lite ficka, mums.
Imorrn fyller även lillbrorsan år men honom ska vi fira på fredag då övriga släkten dyker upp för att fira midsommar.

Så imorrn blir det Borlänge en tur, köpa present åt lillebror och kika runt lite med mamma.

Har även varit och kikat på tapeter idag, hittade på ett par snygga som jag tror jag vill ha, randiga var dom, har även köpt färg idag, har en vägg kvar att grunda, det fixar jag förhoppningsvis ikväll, har målat klart två väggar iaf med ett lager av färgen som ska vara, creme, skitsnyggt!
Så ska in och lägga första lagret på en vägg nu och andra på en annan.
Ska bli så inihelvete skönt när jag är klar med detta!

Men vill man få nånting gjort lä man göra det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0