Ska det vara så jävla svårt att låta bli andras saker??!

Kom hemfrån jobbet nu ikväll och upptäcker att mina fina vita cykel är snodd..
Fy helvete vad arg jag blev,skrek och vråla och var på vippen att börja grina för att jag blev så arg..

Ja, jag grinar inte när jag är ledsen, jag storgrinar när jag är arg!

Polisanmälan imorrn, jag vet att jag inte kommer få tillbaka cykeln, fan det är ju smb liksom, just nu efter allt som hänt denna vecka, Norge och övriga småsaker så börjar jag totalt tappa hoppet om mänskligheten..
Var bara att avsluta med att cykelfan blev snodd..

Tur man har en som lättar upp humöret lite, tack!

Så nu ligger jag och kollar på cyklar, hittat en jag skulle kunna tänka mig, men vi får se..

Men ska det vara så helvetiskt svårt att hålla sina jävla tassar borta från andras saker?! Har inte er mamma lärt er att om man vill låna något så ber man om lov, man tar för helvete det inte!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan vad störd man blir på människor,vad är det för fel!!?

Om du har tur så hittar du den i något dike,men vanligtvis brukar cykeltjuvar roa sig med att antingen sparka sönder stölgodset eller slänga det i närmsta vattendrag...så jävla onödigt.Vi får hoppas att synden straffar sig självt på ett eller annat vis!

2011-08-01 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0