Inget verkar gå bra längre

Och folk tycker inte jag öppnar upp mig..
Nej, har jag nånsin gjort det, öppnat upp mig och pratat om vad som varit fel?
Nej, just det, under snart 22 års tid har det varit tyst, jag gör inte sånt, det så mycket enklare att vara tyst och sätta på sig ett glatt ansikte och låtsas att allt är bra, eller ja, vara tyst.
Jag har ingen lust att diskutera sånt.
Mamma sa det nog ganska bra; "Du misshandlar dig själv"
Ja kanske, men det betyder inte att jag öppnar upp mig mer, man blir bara sårad eller så går det åt skogen iaf.
Öppnar upp mig åt en person, men om han lyssnar vet jag inte..


Jag är inte hel utan dig..

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: fast jag vill inte ha mjukt hår :P

2011-02-08 @ 14:09:20
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: linnea

PUSS och STYRKEKRAMIS :) <3

2011-02-21 @ 21:43:42
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0