As Romeo has his Juliet

Som Romeo har sin Julia
 


Som Carrie och Mr Big


 


Och mitt favoritpar
Som Peyton och Lucas

 

Om du bara förstod älskling javisst, vad du är för mig
 
Det här är ord som jag med stor sannolikhet inte kommer yppa, då jag har så svårt med det om jag inte har en penna i min hand och så mycket som jag målat under dessa två veckor är mer är vad jag lyckats med under det senaste året, tack vare dig


 

Det jag vill säga är;
Du är Romeo
min Mr Big
min Lucas 
 

(Gud vilken löjlig kärleksförklaring, men det här är inget jag skulle kunna säga annars, jag kan inte ens säga "jag tycker om dig" längre rakt ut till nån, så jag tar det här.

Det här är vad jag gör, det här är vad jag känner
Ta åt dig
P ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

hehe ja men det stämmer nog, vi har lite speciella ögon i min släkt :D

2011-01-15 @ 19:38:19
URL: http://madeleines.se
Postat av: linnea

fyfan vad fint skrivet! tänk om jag skulle tordas skriva ut det jag har gjort till bobby.. du är duktig du <3

2011-02-21 @ 21:44:58
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0