Tradera

Tradera auktionerna går ganska bra, har tre bud startbud på tre av fyra saker, känns bra och skönt att det trillar in lite slantar där :) Hoppas det blir lite fler som budar nu bara, moneymoneymoney!

Åh vad jag vill flytta nu!
Har kommit på hur jag ska ha en vägg, vet dock inte om jag ska ta kortväggen mot köket eller väggen i köket.
Jag ska iaf köpa klädnypor som jag ska måla svarta (om jag inte hitta svarta vill säga) samt ett tjockare snöre i svart, som jag sen ska sätta fast på väggen där jag ska pinna upp mina bilder sen :) Kommer bli kanonsnyggt tror jag :)

Vet iaf att jag får nytapetserat i hallen nu, kul kul.

Måste göra klart Sinatra tavlorna nu också, men jag har ingen ork, speciellt inte när det ser ut som kaos här och jag ändå inte har några ramar.
Kom även på, att ena målningen har en svart bakgrund, och den andra en vit, det har ajg faktiskt inte tänkt på när jag målat dom att det blev så, såg jag nu. Och tror att ramarna bara var svarta, så ska måla om en ram vit och sen köra svart ram runt den med vit bakgrund och tvärt om, kommer bli skiiiiitsnyggt!

Nej får se vad ajg ska göra nu, 22 år, lördag och här ligger jag ner bäddad i sängen i brist på annat och en massa dumma tankar virvlande i skallen.. Sova är ett alternativ (med andra ord, ligga och vrida på mig till kl 5, dö av utmattning i två timmar för att sen vara klarvaken igen) eller glo på Oth då det är enda serien jag har på datorn just nu, ingen ork att hitta nått annat och blocket och pennorna ligger nere. 

Well well...

Jag saknar dig, jag saknar dig mer än du förstår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0