Bloggar

Är det ingen som bloggar på söndagar?

Har ju inge att läsa :/ Men blir nog en Borlänge tur i veckan om jag fortfarande bara jobbar lunchen, då ska jag köpa mig en bok tror jag. Alla mina böcker ligger nedpackade, har hittat två påsar, men fattas fortfarande massor och mamma vet inte riktigt vart hon ställt dom, attans! Aja, har två veckor på mig att leta reda på dom nu.

Åh gud jag är så sugen på att åka till Ikea nu snart, kikar på deras hemsida lite och hittar lite olika bra saker. Vet att många förkastar Ikea, just för att det ärIkea, men jag tycker det är kul att knalla runt där. Sen har jag inte så mycket pengar just nu vilket gör Ikea ännu bättre för att det är så billigt :) Snyggt och billigt är en bra kombo :)

Vill haaa!


Kommentarer
Postat av: linnea

jag vill åka med till borlänge om du ska dit!! :) det skulle va superkul ju :* pusspuss

2011-02-27 @ 22:05:10
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0