24 februari

4 dagar kvar på denna månad nu, fy fan vad skönt, februari är inte alls min månad..

Hmm nu hör jag hur det skrapar under sängen, och visst kröp monstret fram nu, monstret, äver kallad zorro the cat, har varit ute i slagsmål igen och knallar nu runt med en dräneringssladd som sticker ut i skallen, ena änden i bakhuvet och den andra i pannan, supermysigt! Även en papptallrick runt nacken för att han inte ska klia sönder det.

Känner mig ganska arg idag, eller ja, explosionsrisk är nog rätta termen, suttit med den där förbannade Sibyllaskolan igen, hlr och brandkurserna är klara, samt rätt rätt men rätt sätt funkar inte, jävla virus fan och Håkan som sitter på det där jävla utbildningsgrejen svarar inte i telefon eller mailen, trots att han verkar ha varit in och pysslat med nått på min utbildningssida.
Även betalat räkningar, allt funkade utom när jag skulle betala in hyran, då finns inte mottagarkontot, jävla swedbank, alltid samma problem när jag ska föra över pengar dit.
Jag blir så matt..

Tänkte göra ett försök att åka till Åhléns nu innan jobbet, men det verkar nästan som det sprack, får se om jag hinner när dom andra kommer hem så jag inte behöver ha koll på el monstro. 

Börjar bli tomt i rummet nu när jag har packat ihop det mesta på klädstången, har en hel del jag lär tvätta också känner jag så det är gjort, har ju ingen tillgång till tvättmaskin och känns ju drygt att behöva åka hem till mamma och tvätta det första jag gör, men det är ju två veckor kvar, kommer hinna tvätta många gånger på den tiden :P

Usch nej jag vet inte, allt känns bara fel just nu, eller så är det bara jag som inbillar mig, det gjorde jag ju sist tydligen, men jag vet inte..

Nej, man kanske ska klä sig och åka och tanka bilen, köra på ångorna har ajg hört att det är inte bra :P panta lite också och slänga ner dom slantarna i Doris :) Det börjar ta sig där, hon börjar bli ganska tung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0