Julklapps ångest?

Dom sa just den meningen på tv, och jag blev och fundera, har jag nån sån?
Hmm, nepp! För jag har inhandlat nästan alla, en grej kvar till lillebror, syrran och jag ska köpa till Anders, men vi vet redan vad vi ska köpa, så var det klart sen, känns ganska fint må jag säga, att vara ute i tid för en gångs skull, och dom jag har köpt en redan inslagna och klara, alla utom affes som ligger här bredvid mig i soffan.

Gymmet gick bra, konditionspass, dröp av svett när jag var klar, fiiint de! Men herrejisses vad jag var hungrig när jag kom hem!
Det var bra gott med lunch, snart dags för ett mellanmål.
Vågen går stadigt nedåt, känns så bra just nu, bara lite snö jag saknar.

Nej nu ska jag se om jag kan få nå kläder på mig och åka till affären och öpe mig nå gotte till min ätardag imorrn :) Flyttade om den från fredag (då jag egentligen har ätardag) till lördag då jag ändå är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0