Fredag och snart ledig helg

Min första lediga helg på 6 veckor, men gissa om det ska bli skönt!
Med andra ord är det 6 veckor sen vi for på semester.

Så nu ska jag snart ta tag i dagen innan det är dags för jobb ikväll, så har en tvättmaskin i nu, tänkte den skulle bli klar innan jag far mot gymmet, idag är det kondition som står på schemat, skönt  tycker det är förbannat tråkigt, så mycket roligare att köra styrka :)

Inget direkt planerat här hemma under lediga helgen, mycket möjligt att jag ska prova på att göra julgodis imorrn för första gången, och på söndag ska det nog faras till Kuppan för att köpa jlklappar, har spanat in ett par tofflor som jag skulle vilja ha, vore skönt mot mina kalla golv.
Och sen, det bästa, INDIANA JONES på söndag :)

Och är det någon som känner sig manad till att diska mitt berg i köket så är denna person grymt välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0