1 december

Kul att inlägget jag skrev försvann :P SNåja, första luckorna i kalendrarna är öppnade/skrapade, vinst i chokladkalendern iaf ;) 

 En sjujävla vinst på vågen imorse, glädjetjut över hela badrummet, 76,8 stod vågen på typ och jag har med det då passerat minus 10 kilo! fattar ni, minus 10 kilo!
Detta firade jag men grötfrukost (som alla andra morgnar) och första avsnittet av Sunes jul, vilket är den kalender jag kommer kolla på iår.

 Nej nu ska jag masa mig mot affären och köpa tvättmedel så jag kan ta tag i mitt berg i garderoben och ta mig mot gymmet för det 3e passet för denna vecka. Vilodag igår (vilket inte var vilodag då det var storstädning av hemmet) så nu ska det bli skönt av svettas om röven.

Detta inlägg blev då hälften av det jag skrev innan allt försvann men orkar inte göra om :P hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0