Undrar vad denna fredag har att erbjuda

Har då hunnit med att åka upp till stan och köpa en kortare stav till tungan, känns mycket bättre med den i iaf.
Gymmet har hunnits med också även om det blev en snabbvända, skönt var det :) Alltid sönt att vara där, synd bara att det var lite drygungar där och störde.

Ikväll står kräftfiske med Hjelmens på schemat, får se om jag blir med, jobbar kväll och har ingen aning om hur det blir med folk, det visar sig. Så antingen blir jag med och fiskar annars åker jag bara och hämtar dom ikväll.

Kan ana mig till ett sms ikväll, chansar att det kommerlyda "kaaaan du hääämta mig?" har ju varit tyst i övrigt idag och det är ju fredag så jag blir inte förvånad..

Nej nu ska jag slappa i soffan en sväng innnan jobbet:)

Och har jag tur så kommer mosters lillprins och hälsar på imorrn med mor sin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0