Snart så

På måndag ska resan vara betald, med andra ord på måndag är det 40 dagar kvar till avresa.
Helst vill jag bara packa ihop allt nu.

Men ska ju hinna med en Sthlms tripp nu September, får väl packa ihop för den först kanske.

Åh vad jag vill till gymmet, eller ut på spåret nu när jag väl hittat tillbaka dit!
Nåja, på tisdag kanske jag får gå ut dit iaf.
Nu är ju rygg och nacke bättre efter att ha varit hos kiropraktorn, enda nackdelen är att jag inte sovit nånting inatt, legat vaken och rullat rummarna och kolla på klockan ungefär.

Redan förvarnat Fia om att det kan bli segt idag på jobbet, inte är det bättre för att jag fortfarande är öm efter allt knäckande igår. Men men, det ska ju gå åt rätt håll nu iaf.

 
Skönt ska de bli och hoppas tiden går fort nu till den 8 oktober, men gärna långsamt när vi är där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0