Nu är resan betald

Ja ja, jag vet, som tjatar.

Men igår efter jobbet kom Evisen över och så betalade hon resan.
Fick ett mail idag om att dom fått betalningen :)

Nu väntar jag bara på tax free katalogen så jag får kika i den :)

Imorrn är jag ledig så då blir det storstädningen här hemma, tvätta ska jag göra samt upp till stan och fixa med parkering på arlanda.

Kom nyss ut ur duschen efter en skön tur i skogen och en vända över broarna.
Tar en liten mjukstart efter allt med nacken men imorrn ska jag vara tillbaka på gymmet tycker jag :)
Sömnen verkar komma igång igen också, även om det fortfarande är tufft att somna om kvällarna så sover jag ganska bra när jag väl somnar, gött gött.

Nej nu ska jag slappa en liten stund i soffan innan det är dags att jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0