No gym today

Blidde inget gym idag på grund av världens magvärk.
Inte skoj att vakna upp imorse av att jag hade kanonont! Så har ungefär legat där jag legat i soffan idag och inte fått många knop gjorda.
Var över till mamma en sväng och krånglat med mina försäkringar samt skrivit ut resebeviset/biljetterna till Turkiet.
Snart bär det iväg till solen, värmen och slappa dagar, de sk bli skönt.

Nu sitter jag i soffan och håller tummarna för att magen lugnar ner sig innan jobbet, tar även med träningskläderna såjag kanske kan smita in efter jobbet och köra lite.
Har jag tur kan jag kanske även somna ikväll då!
För yes, sömnproblemen är tillbaka!

Nej nu ska jag sysselsätta mig med något skoj som fördriver tiden, soooooom, betala min räkningar! Tjiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0