Men jag ska le iaf

Precis räknat ihop summan på räkningar.. Aoch! Den sved den summan, med andra ord, jag har inga andra pengar över, det blir en tuff månad det här, då jag även lär försöka luska fram lite fickpengar till Turkiet.

Jag vet inte hur jag ska lyckas, jag vet inte hur jag ska göra, men jag hoppas det löser sig.
Ja, herr Ågren och jag är bästa vänner nu för tiden, alltmest när det gäller den ekonomiska biten, då tycker han om att sitta med och räkna.

Har fortfarande mitt shoppingförbud så den biten gör det inget.

Det blir en hel massa timmar på gymmet denna månad då och det är väl tur att jag jobbar där jag gör, kan man äta där.. Visst har jag mat i frysen, men hur hävligt är det att leva på pyttipanna och spagetti och köttbullar en månad.

Ja jisses, lönen är inte här än men jag är redan på g utför :P
Men jag har klarat såna månader förut, jag gör det igen.. 

Men jag ska le iaf och klara detta med, precis som allt annat som går emot just nu, för jag kan.

 
Smile, it confuses people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0