Lugg, ingen lugg, rött, brunt, blondt?

Jääklars vad jag ångrar att jag klippt luggen för ett par veckor sen!
Jag gillar det verkliegn inte, så växväxväx!

Är ingen lugg person, inte i sån här kort lugg iaf, jag är för lat, har ingen ork att fixa den varje morgon sen är den i vägen när jag tränar, då ska den vara väck.

Sen vill jag göra nånting nytt, ja jag vet, jag är omöjlig med mina ständiga svängningar hitan och ditan.

Just nu är det ptja, det är nå mörkt med röda skiftningar, rödbrunt? Och det är väl schysst, vill inte ha de knallrtt, de har jag haft och det var ett jäkla jobb! Men med skiftningar går de an.
Men är lite sugen att att ha de lite mörkare och det ordnar jag lätt med en färgbomb som jag har hemma, men funderar på om jag ska lägga in en blond slinga i underhåret på luggen och ena sidan, så som jag hade med det knallröda och svarta.

Ja jag är nog lite trött och svamlar lite.

Men fundera kan man ju göra, det kunde ju vara snyggt?
Eller?

 
Nyaste med lugg, mja, visst snyggt när det är fixat, men inte riktigt jag, inte så kort.
 
Rött och svart och härligt grisrosa i fejjan. Detta var då förra nyår.

Tänk er denna fast i mörkt och med blond, kanonljus slinga istället där det svarta är.
Hitt eller diss?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du är ju så himlans fin i lugg!Och jag är så tråkig att jag tycker brunt med röda skiftningar är din färg!sen är du söt som blondin också;)

2011-08-26 @ 17:46:11
Postat av: Emelie

Ja men inte blond i hela huvve, utan bara en liten slinga i underhåret :)

2011-08-26 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0