En liten snabbis bara

En liten snabb update bara, ska strax upp till Fia och käka och glutta på film.

Idga har avrit en skön dag, jobbat 9-16, från jobbet direkt till gymmet, inser att jag glömt mitt gymkort hemma men resten av grejerna har jag med mig (klant..) hem och hämta det och sen var det bara att köra gärnet.

Att vara på gymmet är bland det bästa som finns, så blev en timme där, göttans, hem hade tid över så upp till elljusspåret och sprang/power walkade i 30 minuter.

Mycket skön dag må jag säga.

Nu ska jag klä på mig i tonerna till Danko Jones som precis hoppade igång på Bandit :D

So long!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh vad roligt! :D Måste ta mig ned mot stan snart tror jag, för att nypa lite i den där kollektionen, det fanns mycket fint :D



Kram

2011-08-23 @ 20:18:27
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0