Trött i kropp och själ

Gudars vilken kul jobbhelg detta varit.. NOT! 
Men nu är den över och jag står i valet och kvalet om jag ska jobba extra på lunchen på tisdag eller vara ledig???
Det är ju trots allt bara tre timmar, så egentligen skulle jag kunna jobba.

Ja ja, nu blir det film iaf, tror jag ska fortsätta kolla på Tangled som jag började på för 6 timmar sen :P Blev en liten paus med jobb däremellan.. Sen kommer Kini över och kollar på film eller nån seie, tjåla skit blir det iaf.

Får se om jag börjarmed tavlorna, tror jg vet vad det ska bli för färg nu.

Imorrn ska jag upp i tid iaf och ringa hyresvärden, jag har insett att han kommer hata mig, men det är smällar jag kan ta;)

Inte roligate inlägget, men men, det ska väl hållas igång iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0