idag var det biotime!

Idag var det dags för bio med Eve, Mia och syrran.

Harry Potter och dödsrelikerna del 1, riktigt bra, synd bara på omogna snorungar i stolarna bakom.
Men annars var filmen riktigt bra, vill se del 2 nu :))

Imorrn blev det tydligen barnpassning av lillebror då övriga familjen jobbar och syrran pluggar, får se vad vi hittar på :) Så med andra ord så kan det nog bli sängen nu och kika lite på Simpsons innan man dönar av.
Ska även försöka mig på att få nån klipptid snart, ringa imorrn och seom det finns nått.

Känner även att jag verkligen har bestämt mig nu, vill verkligen börja på Må Bättre nu! :) Och det känns faktiskt riktigt bra.

Ska hoppa in och jobba lite extra nu också ons-torsdag och även helgen, skönt så får man in lite extra slantar.

Och på torsdag blir det även Kuppan med Sara, kika på dom sista julklapparna och sen försöka hitta nått att ha på mig till syrrans bröllopsfest :)

Nej fan, Simpsons var det, tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: elina

Precis! skulle vara skönt som fan! :D

Hehe okej, akta er för turkarna bara. Dom kan vara tokiga hehe, det var dom när jag var i side ;) Men varmt äre där!

2010-11-23 @ 21:24:00
URL: http://elinasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0