Då går vi in i november

Så då går vi in i en ny månad, månaden november, dock känns det ju inte riktigt så då det är typ 10+ ute, får väl se om det smäller till snart och blir smällkallt istället :)

Inväntar att klockan ska bli 13, då ska jag knalla ner till arbetsförmedlingen, tjoho liksom.. Men lär ju få detta gjort också, ska även betala en räkning på tradera.

En glad överraskning idag, fick tillbaka mina nycklar som jag glömde i Vänge, det kändes ganska bra, skönt att kunna ha sin egen nyckel igen och inte fråga om folk ska vara hemma eller om man får låna nåns nyckel hela tiden:)

Vilket påminner mig om att jag måste skicka upp Påhls saker han glömde, klant, tur var det väl att mamma såg det.

Annars vet jag inte vad jag ska pyssla med idag, är lite sugen på att ta en tripp till Västerås, men det tror jag inte blir riktigt av så där just nu.

Nej nu ska jag ta en macka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0