mitt hår

Det där förbaksade håret som Påhl skulle sagt :)

När min inpackning är slut, vilket jag skulle tro är efter nyår, när den är slut ska jag börja gå mot ljusare tider igen :)
Nog för att jag älskar mitt röda hår, men det är ett sånt jobb med det, och till sommren vill jag vara ljus, dels blir det inte lika mycket jobb utan jag kan strunta i det gnska mycket och håret blir inte oranget som det skulle blivit om det är rött :)

Och nu kommer jag inte färga håret nånting, utan kör bara på den röda inpackningen, räcker gott och väl, ser ju ut som ett stoppljus efteråt iaf :)

Är så sugen på att ta upp ritandet/målandet igen, problemet är att jag vet verkligen inte vad jag ska rita, det tar bara stopp, och jag hatar det, därför jag praktiskt tagit lagt ner det.
Och det är när jag inte göra nått som jag blir skitdålig, vilket gör saken värre och det blir bara en ond jävl cirkel, men vi får väl se, om Alfreds väggar och Sinatra tavlorna blir det sista jag gör eller inte.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag känner exakt samma sak om målandet, det är skittråkigt att inte göra något fastän man vill, sen blir man bara sämre och sämre för att man inte håller det uppe.

/Evelina

2010-12-16 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0