ibland är livet lustigt och jag vet inte vad jag gör för att det ska bli så

Ibland är livet lustigt, men hur jag lyckas ordna till det som jag gör, det har jag ingen aning om.

Det kanske är som Kim sa, jag har en viss utstrålning.

Ja vad ska man säga, jag åkte till Shell för att tanka bilen om blev utbjuden på middag istället.
Eller ja, jag fick bensin i min tank plus en middagsbjudning kanske man ska säga.

Sofia kommer få en knäpp när jag berätta detta, lite kul är det, men samtidigt, vad gör jag? Jag fattar inte, kom ner osminkad och med blött hår uppsnott i en toffs och kanske inte dom renaste kläderna eller bil för den delen.
Eller ja, sitta i en kassa, stå i kiosen, you name it.
Lite kul är det, men kan nån vänlig själ tala om hur jag lyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0