Gymbesök

Ja vad ska man säga om denna dag då?

Jobbat i tre timmar vilket inte var allt för besvärande då det knappt var nått folk, jobbigaste under dessa tre timmar var att gå ut och plocka upp skyltarna som blåst ner, ja då kan ni ju tänka er hur jobbigt det var :) 

Sen efter jobbigt så drog jag, mamma och pappa iväg till gymmet, första vändan på bra länge för mig del, och gud så skönt det var :) Ska gå dit imorrn med tror jag det är så skönt att träna :) Komma igång med nyårslöftet.
Så till sommaren ska man vara fit och äntligen komma i mina favoritbyxor igen, som det är nu får jag fan inte ens upp dom över knäna (yes, det har gått så jävligt överstyr!)

Nej gå och hämta en katalog eller två, mamma och jag ska beställa lite nya snygga träningskläder, jag behöver nya braller efter att mina som är 6 år (!) gamla börjat tappa och blir en aning genomskinliga i arslet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0