Vad är det för fel med tiden?

Idag har tiden stått stilla, änåd har jag ;
*sovit bort halva dagen
*varit ute i stugan och röjt i snön
*skjutsat på mormor
*hyrt film

Och ändå har tiden tyckts stått stilla!
Samt att jag varit sjukt trött, men det beror ju på att jag inte sover nått, men även övriga familjen har varit jättetrött idag, fattar inte vad som är fel.

Who messed with the time?!

 

(Idag drog jag även på mig ett par byxor ja inte använt på ett tag, inte använt dom för att dom suttit för tajt och jag inte fått igen knappen på dom utan varit tvungen att stänga med bältet. Guess what? Nu behöver jag bältet för att hålla byxorna upp! Dom gled på så fint och nu tappar jag dom istället :) me happy, träningen går så sjukt bra framåt! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0