Tradera och kaos..

Nu vet jag hur jag ska göra iaf med bloppisen som jag fundera över eller om jag skulle lägga ut det på tradera.
Jag lägger in lite bilder på kläderna här, samt en länk till tradera så får man gå in där och buda.
Har en känsla av att det är lättare att få det sålt då det är fler som ser det :)

Så för tillfället ligger kameran på laddning och jag borde väl rensa lite mera samt bädda nytt i sängen och städa.
Blev ett sånt jävla kaos nu när allt nytvättat kom upp, huhu! Och då har jag minst en och en halv laddning tvätt till!

Och jag tycker redan at det är kaos här inne med tanke på att jag flyttar snart och ja, då har jag typ 2-3 store kassar inne i mitt lilla rum plus dragit fram lådorn under sängen och staplat upp dom på hö istället bredvid klädstången nu.

Åh har så mycket i mitt huvud som vill ut nu, men på nått vis verkar det alltid som nån blir arg då, allt för oftast jag själv då jag har såna krav gällande bilden i fråga och tycker jag inte att det blir som jag tänkt det då föyger sakerna allt som oftast in i väggen i ren frustration, eller så blir nån annan arg över nått annat..

Snart flytt iaf, och gud vad skönt dte ska bli att byta detta lilla rum mot en tvåa!

Nej, nu ska jag se om jag inte  ska kunna börja städa, för sen ska jag börja på Ingrids tavla som hon ville ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0