sovdags?

Överväger att sova, men överväger att vara vaken en stund till också, tufft val.

Ligger och lyssnar på Queen lite och ligger och pratar med min käre f.d kollega Fredrik på fejjan, sitter och diskuterar lite vad som händer och sker i Uppsala.

Jaha, idag, tog mig ner till arbetsförmedlingen idag, glömde leg hemma, bara traska hem och hämta (tur man bor på andra sidan gatan bara), inskriven, ska söka ett jobb i Ludvika imorrn (jag vet, men det är ett jobb) ska även fråga pappa imorrn om han ahr nå skift till mig under veckan, annars kommer det bli en lång vecka fram tills helgen och jag får jobba, och det blir så tråkigt då..

Har nog ganska så mycket kommit fram till att bo hemma börjar bli en ganska ohållbar situation också, men det behövs inte gå in nå närmare på det.

Fundilerar mer vad jag ska göra imorrn, en promenad är givet så klart, sen då? Ut och kika på lite julklappar kanske? Börjar ju bli dags att sätta igång med det också, är ju snart dags :)

Längtar ltie efter julen, ska bli mysigt, och just nu känns det nog extra mysigt eftersom jag får fira hemma med familjen för första gången på två år :) Sen hoppas jag att jag och mamma får vår viljaigenom o kså, men känner jag karln rätt är han rätt så styvnackad och envis och komme inte ge med sig om jag frågar :P

Nej nu ska jag mysa ner mig i mitt täcke och snuffsa lite eftersom det luktar så där godinggott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0