I julklapp skulle jag vilja ha

This one!
Den här lilla älsklingen skulle jag vilja ha julklapp, håller även på att spara ihop pengar till en, går ganska bra, har till halva, just in case tomten inte tycker jag varit snäll iår ;)

men för att citera en mariah carey och en bra jullåt
All I want for christmas is you 
 


Idag har ajg faktiskt ritat lite också, försökt ta tag i det, även om det tryter en hel del emellanåt.
Jag blir verkligen inte nöjd och sen vet jag aldrig vad jag ska rita heller vilket är jävligt trökigt, men jag försöker iaf..
Nu ska jag fortsätta glo på What happens in Vegas, sen blir det nog sängen, funderar på att slå igång en av mina favorit filmer då, The Holiday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0