8e november

20 dagar kvar till första advent :)
Trodde dte var snö ute när jag gick upp, men det var bara en massa frost :( Börjar bli sugen på snö nu, men så länge jag har snö från första advent och framåt är jag nöjd :)

Nuska jag käka lite frulle och sen bege mig upp mot det där jävla dollar..
Köpte en lampa där i lördags, eller ja, trodde jag iaf, öppnade lådan när jag kom hem, då är det nån som tagit ut allt och bara lagt i 3 lampskärmar!
Snopet?
Som fan..
Så nu ska jag åka upp dit och försöka få hem en hel sats då, dock inget kvitto så vi får väl se hur detta går.

Skulle ha åkt upp igår, men jobbade till 16 och då stängde dom, men men, lycka till, till mig då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0