Nyårsafton och en sammanfattning av året

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 24/8 när jag och Linnea åkte till Gran Canaria och sen januari månad men har inget speciellt datum

Höll du några av dina nyårslöften?
Bli en bättre människa? Ta tag i gymmet så jag kan komma i mina favoritbyxor igen är ett mål! Och fortsätta med målandet

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, ett par stycken och även syrran fick sig en liten pojk :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
– Iår blev det bara Spanien Gran Canaria

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
– En egen lägenhet

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till Uppsala, och flygit utan mamma

Vad var din största framgång 2010?
Ja det tror jag inte att jag hade nån. Fick säga upp mig från jobbet i Uppsala, gjorde missen att tacka nej till en säsong till i Idre, blev utslängd från lägenehten i Uppsala

Största misstaget?
Flytten till Uppsala

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara dom här ihärdiga 5 månaders förkylningar

Bästa köpet?
Min canon eos 1000D

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och bilen skulle jag nog påstå

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick sms;et om att jag blivit moster till underbaraste lilla Alfred

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
– Ingen speciell, finns så många låtar

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare kanske?

Vad önskar du att du gjort mer?
Inte gett upp så lätt på målandet och fortsatt med mina promenader som jag var så duktig på

Vad önskar du att du gjort mindre
? Spenderat pengar kanske?

Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen för första gången på 2 år, var riktigt mys de :)

Blev du kär i år?
ja :) <3

Favoritprogram på tv?
Just nu lär jag nog säga " The big bang theory"

Bästa boken du läste i år?
The Carrie Diaries

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var ledig från jobbet så jag bakade tårta som jag bjöd på och firade med dom fina här uppe i Idre :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
  Jag kan nog tänka mig en sak eller två :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
  Slapp och skönt men snyggt :) Svea!

De bästa nya människorna du träffade?
Påhl, tjejerna på jobbet i uppsala och fredrik så klart, och elina, danne, jocke och bobban från spanien som vi hängde med :)

Årets besvikelse?
Uppsala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0