Lugna gatan

Ja här har det varit lugna gatan kan man ju säga.

En liten update kanske?

Julafton; 
Startade kl 06.30 hemma vid oss, då kom lillebror och hoppade upp på mig och sa att jag var tvungen att gå upp då jag var den som låg kvar i sängen.
Kan man tro att han var sugen på att öppna paket?
Runt 9 åkte jag och lillasyster till pappa och hämtade paket som han hade köpt, satt även där och väntade på Affe och Björn för vi skulle ta med Affe hem till Petra, men det visade sig att Björn åkte till Söderbärke och han följde med.
Så Kerstin åkte hem och sen åkte jag vidare ut till Gustafs själv då för att lämna Affes julklappar :)
Och tog även med våran julklapp hem från honom, en sån fin almenacka med bilder på Affe för hela året, jättefin :)
Sen vidare hem igen då för lite duschning, mat och mer julklappsöppning :)
Som jag längtat efter denna julmat! Och äckligt mätt blev jag, så mätt så jag strax efter 14 somnade i soffan och vaknade upp igen lagom till Kalle Anka, och sen kom Tomten :)

Fick lite fina klappar, får ta en bild på dom när jag kommer hem kanske.
Bästa klapparna´var nog iaf en ny morgonrock, använder mammas jättegamla just nu, och har önskat mig en ny i frotté nu, och boken "The Carrie Diaries" fy gan vad bra den var, tog ju två dagar sen var den slut :)

 
Fick ju lite roliga klappar iaf :)
Ett nytt set med pennor och block, presentkort, morgonrock, två böcker, presentkort, en ny ballerina då min gamla "skadat" foten lite, godis, ljusstake och lite sånt smått och gott.

Juldagen;

Kom hela släkten på besök, ochiår var vi inte bara några, utan verkligen alla!
Herrejävlar, det blir lite folk då kan jag säga, kul är det men jag var dock inte så pigg så låg i soffan.
Vi åt god mat, spelade spel och umgicks lite så.
 

Annandagen;

Spenderades i min lilla pärla på väg upp till Idre och här har jag varit nu sen dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0