Idre

Jag vill ju inget annat än åka dit, och jag grämer mig så jävla mycket och ligget typ och storgrinar varje kväll för att jag var så dum i huvudet att jag tackade nej, vafan skulle jag till Uppsala och göra?

Blir bara så ledsen och inser precis vad jag kommer missa och sakna när jag läser om alla som skriver att dom åker upp eller att snar ses dom där, jag vill bara dit..

Jag HATAR att vara här, speciellt om jag ska må så här, jag vill ju bara till Idre...

Ja nu är det depp och det kommer tyvärr vara länge, för jag vet inte hur jag ska ta mig upp ur detta just nu

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en bra dag! :) KRAM

2010-12-07 @ 22:23:51
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0