Avnysta näsor och igenfrusna dörrar

Sicken förkylning jag dragit på mig, bara nyser och nyser så snart flyger väl näsan av på mig (vilken syn det skulle vara va?)

Åkte även ut till Shell för att Bosse skulle kunna kolla att allt var okej med pärlan innan jag far mot kallare breddgrader på söndag, dessvärre var ha inte där just då, så ska åka ut igen så fort jag hängt upp tvätten.

Yes, och min baklucka på bilen har varit igenfryst i snart mer än en vecka, jag får verkligen inte upp den!
Måst ut i garaget och leta reda på min kabel till motorvärmarn också som nån så duktigt städat bort.

Fy tusan, inte har jag tid att ligga här heller! 
 
Tvättmaskin, bil, pant, packnin och jobb står på schemat.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0